off to wörk

Nu ska jag promenera ner till jobbet innnan jag sen ska vara ledig några dagar, en bloggstjärna kan ju inte bara jobba hela tiden, läsarna blir ju ledsna. Och ledsna läsare = ledsen bloggare. Jag lever ju för er. Eller var det ni som levde för mig? Jaja, något sådant var det iallfall.

Börjar även fundera på om jag visst lyckats sova inatt bara att jag inte märkt det... För liksom, jag är ju knepigt pigg när jag egentligen borde vara trött.. Hm, kanske dags att införskaffa persienn äntligen...

I eftermiddag ska jag även försöka fixa en tid hos min manikyrist Dr. De´Pend. Hoppas jag hinner springa förbi.

Nu ska jag knata iväg. PoooPoooooo!

(haha förövrigt, sjukt nöjd med min manikyrist namn. att jag kan vara så fyndig och rolig 9.40 var inte väntat!)

Kommentarer
Postat av: jw

hahahaha jag. skrattar. ihjäl. mig

2010-06-24 @ 15:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0