ödets ironi

gråter en skvätt och är nedstämd. Som strösslet på glassen lyssnar jag nu även på Moving on med the one and only Sarrra! P&L-veckan har dragit igång utan mig där.  Istället ska jag slita som en liten ögenråtta på jobbet.
Och för er som undrar, ja jag gråter verkligen. Eller inte gråter men det rinner tårar för mina tårkanaler är friiikkade.

Usch vilken morgonstart det blev. Jag som precis knyckte choklad i en dröm. Sjukt god choklad för den delen också.

Och varför har jag ett återkommande inslag när jag drömmer att jag och någon mer i min kära gamla klass har valt en egen lite induviduell kurs som heter typ Fashion? Varför drömmer jag dettta? Och varför har vi min gamla italienska lärare i det? Jag behöver nog minsann bläddra i ew's drömbok.

Kommentarer
Postat av: ew

jag drömmer mardrömmar om körlektioner going to heeeeell.

2010-06-29 @ 13:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0