och så hände det!

Ja, nu har the wordmaker from packalicious fallit för grupptrycket från den fd klassen och gått och startat blogg. Åh, det känns som om att jag äntligen är någon. Mitt liv har en mening. Äntligen kan jag dela mina outfitar med världen. Äntligen kan jag låta världen läsa mina tankar utöver de så desperata facebook-uppdateringarna.

Många jublar antagligen av lycka, några till och med kanske gråter. En liten skara kanske dick undrar varför just nu? Varför har jag väntat så länge? Jo förstår ni, det är dels för att jag är besviken på Kissies dåliga uppdateringar men även för att jag har så mycket vettigt att dela med mig av, och sen är jag arbetslös och har inget annat bättre för mig. Jag ser det också som ett ypperligt och enkelt sätt att undvika a-kassan och slippa plugga för att kassera in ett litet csnbidrag varje 30de. För alla tjänar ju pengar på sina bloggar, det är ju skitenkelt!

Vad kommer den handla om då? Jo, dels mitt superintressanta liv men mestadels som namnet antyder: woooordpooing! Och jag kommer till och med, om ni vill och kommenterar om det även försöka lägga upp mina bästa shoppingfynd och bästa dagens outfit. Och det är ingen fara, jag har paint så jag kommer också redigera bort mina armbågar, fy om dom hade kommit ut på internet. Usch!

Enjoy och äcklas - det finns en ny stjärna på blogghimlen!

Kommentarer
Postat av: hagfan

jag ska tillbe dig och kyssa dina fötter. du är min idol.

2010-06-09 @ 00:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0