Moooornin'!

Wuuho bloggen!

Jag har hört att det finns en vettig grej att göra, sova typ. Fast det tycker tydlgen inte jag så det är tydligen bättre att vara vaken hela natten... Fattar inte riktigt grejen. Men tja, kanske dags för ett litet expriment senare under dagen, inte dricka något kaffe? Hört att det kanske hjälper..

Annars så är klockarn kvart i sju, vädret är molnigt och om några timmar börjar jag jobba.. Ikväll kommer Lotten och jag har ingen aning vad jag ska ha för kläder på fredag. Ja, livet är jobbigt ibland. Nej, nu ska jag lyssna Timbuk. Skulle inte förvåna mig om jag lyckas somna nu när jag äntligen efter flera timmar bestämt mig för att vara vaken...

Yes Timbuktu - i väntan på vadå. Fina grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0