live from bratville

tjaatjaa bloggen. Förlåt för dålig uppdatering igår och idag men det är stressigt i en bloggerskas liv. Jag har börjat leta manager eftersom jag är sugen på att spela in min låt jag skrivit själv. Tror verkligen låten kommer bli en succé. Det mesta är ganksa hemligt än så länge eftersom det ligger i förhandlingarna just nu, men det heter iallfall Pooday. Alla som har hört mig sjunga den är superspända och säger att den kommer ta över topplistorna. Jag kommer alltså finnas på  både bloggtoppen och musiktoppen. Guld!

Idag har jag gått på stan och handlat kläder och lite annat, kan visa er det sen för just nu är jag inte hemma. Är hemma hos L i Bratville och hon står och lagar mat till oss just nu. Underbart! Ikväll står det GI på menyn (som om jag äter något annat...) Vi avnjuter även champagne, det är ju endå lördag.. Har även hört att bubblorna i den verkligen sätter igång ämnesomsättningen så beach 2021 here I comeee!

Lovar att jag ska uppdatera mer under kvällen, kanske någon som gästbloggar?



Bjuder på en bild med mig och ew. Facelook från idag också. Blekhet är det nya svarta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0