lackproblem

goddag kära läsare!

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska måla om naglarna eller inte, blev så sugen igår när jag såg Jossans fina naglar. Men om jag bestämmer mig för att måla om dom så måste jag ju bestämma en ny färg, och det kan ju leda till en del svårigheter... Har ju en del olika så att säga.... Åh, jag fick precis en idé om att jag kunde låta er läsare välja färg.. Fast sen slog det mig att några av er tyvärr kanske inte har någon bra smak alls. För jag har ju endå en image att leva upp till...

Shit, såg precis att jag måste sola snart.. Min färg brukar försvinna nu vilket den inte får göra... Dock är det molnigt idag så kan inte göra något åt det, och sen ska jag endå jobba så det får väl duga...

Får hoppas på riktigt schteekarväder till helgen.

TTYL!

Kommentarer
Postat av: wardz

som du vet tycker jag att vitt är en självklarhet för en blogger som du. du har ju kriteriera för att leva upp till det så att säga.

2010-06-24 @ 00:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0