kvällsblogg

Hej bloggeeen!
Är ni vakna fortfarande eller ligger ni och sover?

Tänkte köra en liten uppdatering eftersom jag kom hem precis och har ganska mycket jobb framför mig de närmsta dagarna... Vill ju inte svika er mina kära läsare!

Efter jobbet idag så åkte jag in till stan, skulle till ett ställe men det blev alldeles för mycket kaos när stans snart största bloggare skulle dit så vi planerade om och åkte till ett ställe som heter Kontiki där det spelades bingo. Ja, även bloggerskor spelar bingo. Liksom, vi är ju som sagt nästan vanliga människor också :)

Bildreeegn!

Bingospelet


Jossi hade även under dagen fixat sina naglar som vi alla var superimponerade av!

Nu ska jag sova eftersom jag ska jobba även imorgon.

PooPoooo kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Alx

älskar att jag inte kollar på naglarna, kollar typ mellan båda händerna (y)

2010-06-23 @ 11:04:41
Postat av: josefin

HAHA ALLTSÅ ALEX ANSIKTSUTTRYCK HAHAHAH så jävla bra bild.

2010-06-23 @ 15:20:26
URL: http://www.metrobloggen.se/josefejn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0