kurering

Jag har de bästa av vänner. Åh, hur man förbättrar poodays? Jo man läser sina kommentarer på bloggen.

Jag tänkte bara säga att om du i veckan planerar att gå ut och dricka lite chhhhampagne (läs: öl) så TVEKA INTE att höra av dig, noway alltså, OMG om du glömmer. Hör av dig helt enkelt, vet inte på vilken av alla mina iphones jag kommer svara men ah, skicka till någon så tar min butler hand om resten!
Love yaaaaah
xo xo
Rabiese

snälla plz vin i mina bratglas? över min döda lekamen! dom ska stå bredvid när vi sprutar champaaagne. DÅ är det phinphest.
ew


Kommentarer
Postat av: josefin

ååååh min kommentar kanske funkade då för ikväll kanske den funkar juuuuuuu! grymt.

2010-06-22 @ 15:02:33
URL: http://www.metrobloggen.se/josefejn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0