katt tanteri

God kväll mina korvusar.

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen men jag och ew har myst här i lägenheten med katterna. Så skönt att inet bo hemma! Thank god för att man har blogg.
Just nu sitter ew med den ena katten i famnen och den myser verkligen supermycket.

Ikväll har vi bara tagit det lugnt, ätit nyttigt snacks så som lyxknäckesticks. Rekomenderar det verkligen, mycket fräschare än de där phlötbollarna.

Nu tittar vi på svt2 på någon djup kortfilm. Vi är verkligen kulturella. Oj, nu ew sa precis att det till och med var UR. Shit vilken torris jag låter som. Men det är sånt jag gör för er skull kära läsare. Ägnar mina söndagar åt att utbilda mig så att jag kan vidarebefodra ordentlig kunskap till er, jag vill ju inte ha dumma läsare? Hallå, image!!!!!!

Nu ska vi återuppliva den andra katten. Sov gott små läsare. Poo poo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0