Jobb!

Cha cha bitcheees!

Vet att uppdateringen varit lite av det ganska myket sämre slaget men å andra sidan så är det ert fel! Ni är för få och jag får ingen blogglön! Nej men nu ska jag inte skylla på er. Ni är mina favoriter! Mina små korvusar.

Just  nu gör jag mig iordning för jobbet, ja löshåret skall i med hjälp av clipsen. Precis varit nere i källaren och spacklat ansiktet. Så nu gå över till att tjära ögonfransarna.

Ikväll ska jag ut antagligen, får se hur det blir. Inget är säkert i en bloggerskas liv. Det är nästan värre än ett riktigt. Och bilder, ja... Jag är ovan men vi får väl alla hoppas på förbättring helt enkelt.

nej! upptäckte precis att jag måste fixa om mina naglar också. Borde nog verkligen anställa en assistent som kan reda upp mitt liv.

Bloggsvacka eh ja. Gästbloggare? Gärna!

Kommentarer
Postat av: Wardz

Näää, skyll inte på oss! Somliga av oss är faktiskt här inne slaviskt varena dag. Många gånger / timmen!

Förörvrigrt vill jag gästblogga :)

2010-06-22 @ 16:01:23
Postat av: Leanderfride

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2012-06-28 @ 08:21:32
URL: http://leanderfride.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0