Jag är ingen bloggare men...

Gästbloggeri. Wardz har entrat lägenheten.


Jag tackar Jesus för att detta är en wordpoo-blogg. Det gör det mer okej att tjöta om ingenting. För nej, jag har ingenting viktigt att säga. Det kanske ni som läst min ex-blogg vet... det slutade ju i katastrof. Anyhow. Idag är det jag som får stå för truddilutten "now the party don´t start till I walk in.." (ledsen du-i-forna-EK3-som-har-den-som-mobilsignal-och-alltid-låter-den-ringa-på-naturlektionerna). Jag tog nämnligen med mig fanfar chokladfondue! Så nu har jag och fröken wordmaker varit och konsumerat på ICA. Jordgubbar. Och chääz såklart.

Nu spelas Natis låt i högtalarna också. Det blir inte festligare. Nu kom det mer folk. Rööööj. Nu korkar vi upp!
(Eller dom gör... jag kör).

Avslutar med ett citat från vår kära bloggare herself :"Wardz.. du är inte en äkta bloggare".

Och sen säger jag såhär... på återseende.
Riverside / Wardz.


Kommentarer
Postat av: V

Haha erkänn att det är Klaras mobil?

2010-06-16 @ 02:13:10
URL: http://prinsessanvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0