Hemma igen!

Heeeej bloggen!

Nu är jag äntligen hemma igen, varit ute hela dagen och stressat. Tyvärr hann jag inte med alla mina planer så det blev ingen tur till Lerum och bröllopsfest. Boo korvusar. Men jag har iallfall inhandlat en ny kamera idag, så bloggen får äntligen bilder! Jag vet att ni har väntat och nu har dagen äntligen kommit. Måste bara installera den på datorn och sånt först. Men man är väl teknisk :)

Nu ska jag plocka iordning lite här i lägenheten och sen bara ta det lugnt och få lite vila. Tyvärr så verkar det ju som om blogglönen dröjer ännu ett tag till så får väl jobba som dom andra dödliga....

Ska tipsa om en bra låt sen också. Kanske rent utav bloggens perfekta låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0