helgens planer

Chaa chaa Bitcheees.
Har ni en bra dag än så länge? Saknat mig alldeles för mycket kanske?

Själv har jag haft en väldigt lugn dag än så länge, eller lugn och lugn, lugn för en bloggerska iallafall. Har även hunnit mde att fixa naglarna och lite sånt. Planering pågår för fullt för helgen och vad som ska ske. Imorgon är det ju tyvärr upp tidigt eftersom det kommer hända en superrolig grej som jag tyvärr inte kan avslöja nu men det ska verkligen bli superroligt! Lovar att ta massa bilder och lägga upp.
Hursom helst så efter mötet imånn som kommer avklaras som sagt väldigt tidigt ska vi ut och fira, ska vara fint väder också så uteservering here we come! ROSÉ ROSÉ ROSÉ!!!!!
Och sen är det ju fredag (tror jag) och den dagen bjuder ju alltid på fest, iallafall om man har blogg ;)
Ja, denna helgen blir nog som vanligt en enda lång fest, hela livet blir ett disco. Men det är tur, får passa på att ha roligt nu för nästa vecka blir det en hel del jobb... trodde att jag skulle slippa jobba om jag skaffade blogg? Alla har ljugit för mig. Damn you Kissie!

Nu tänkte jag hoppa in i duschen så jag kommer iväg till solariumet någongång, är nästan lika blek som en svensk :S USCH! Detta skall åtgärdas. Hm, får nog ta lite brun-utan-sol innan jag går till solariumet så att jag är brun ifall någon skulle ta en smygbild på mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0