hackare alltså

chaachaaa bloggen. Saknat mig?

Dobby fixade mitt hår superfint verkligen. Återigen vill jag tipsa om hans nya hårprodukter, superbra verkligen. Luktar gott gör dom också.

Tänkte att jag skulle göra er glada genom att uppdatera supermycket. Liksom, det ösregnar ute, verkligen hur mycket som helst så jag tänkte bara ta en lugn hemmakväll. Att ha varit bloggdrottning i snart tre dagar tar verkligen på krafterna.. Väntar bara på att någon ska hacka min blogg också, fy vilka människor det finns. Dom har verkligen inget liv alls när dom ger sig på oss oskyldiga bloggare... ren avundsjuka säger jag bara.

Ikväll ska jag iallfall bara ta det lugnt, får väl städa mitt rum själv eftersom jag inte vill att städerskan ska komma och stjäla mina fina Gucci-påsar jag sparar på. Jag ska också tvätta mitt löshår så att det är fräscht och fint till festen i helgen. Min stora debut som bloggerska!

Glöm inte att kommentera om vad ni vill att jag ska skriva om eftersom bloggen visserligen redan är stor, men endå ny.

PooPooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0