gravidmagar

åååååh, blir så fruktansvärt trött ibland. Här sitter jag och skriver ett jättelångt inlägg men sen lägger internetet av så allt försvinner. Blir så trött! trodde att saker skulle lösa sig och fungera om man skaffa blogg och blev känd. Tydligen inte... Suck.

Iallfall, inlägget jag skrev handlade om gravida. För innan när jag var på stan och promenerade var det verkligen galet, överallt var det massa gravida runda magar. Göteborg har invaderats av dom eller något. tycker det är lite jobbigt att en stor rund gravid mage skymmer min sikt. Ja menar, tänk om mina kära läsare vill ta en smygbild på mig men så syns jag inte för att det är en stor rund boll ivägen. Tycker faktiskt att gravida människor borde låta oss icke-gravida gå framför dom.. Typ som med bilar, vi borde få omgåeningsrätt. Jaja, hursomhelst så vill jag också klargöra att jag inte under några omständigheter godkänner smygfotande av mig (om jag inte är vansinningt snygg vill säga)

Kollade lite på statistiken lite innan och tycker det varit lite dåligt deltagande på senaste, liksom 50 unika om dagen lär inte ta mig till bloggtoppen inom den närmsta framtiden och jag behöver verkligen en blogglön nu... Det börjar sina i kassan. Så sprid bloggen och kommentera mera så lovar jag att jag lägger upp dagens outfit-bilder och jag kan även göra en film när Dobby stylar mitt uunderbara hår :)

You know I poo you!

/Wordmaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0