fyyy poo fyy

chaa chaa bloggen!
Jag är verkligen sämst att uppdatera, måste skärpa mig. jag har ju endå i och med att jag startat en blogg ett vsst ansvar mot er läsare att förgylla er dag. Men att vakta katter tar upp en stor del av mina dagar just nu.

idag har jag inte gjort så mycket, tog en sväng hem och besökte jobbet. 1 timma och 3 koppar kaffe. Fint! Kaffe ökar förrestsen också förbränningen har jag hört...
Annat som är väldigt bra med kaffe är också att det är uttorkande för kroppen och för er som inte vet det så innehåller kroppen runt 50% vatten så om man blir av med vätska så blir man supersmal. Ja, det var väl dagens smaltips antar jag :)

Nu ska jag kolla på alla bloggars nya videoklipp :)

Kommentarer
Postat av: Elin

HELT fantastiskt inlägg imo! haha :D

2010-06-20 @ 14:44:41
URL: http://elinlundeborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0