fortfarande i ett lyckorus

ja, jag sitter här i min boning och det riktigt spritter (säger man så? (äsch, jag bryr mig inte kissie stavar ju vän med två nn och hon är ju känd)) av lycka i min kropp, mitt liv har redan direkt fått en mening.

Yes, nu börjar det. Vad har jag gjort idag kära läsare? Jo efter att ha fällt en tår på en av biograferna i staden så begav jag mig hemåt med buss. Och inte vilken buss som helst var detta, nej det var Blå express. Och visst, den bussen tycker väl endel är häftig men jag faller dock i den kategorin som tycker att busschauffören för denna resa är något mer speciellt. Ja, äntligen hände det och jag träffade på en trevlig chaufför som jag i och för sig förvirrade med mitt ovanliga sinne för mitt stjärntecken. Men jag kan då lova att det var en av de mest förgyllda bussfärder i mitt liv.

Och som inte chauffören räckte så steg även den sympatiske Ebbot Lundberg från TSOOL.

Ja, så är livet för en bloggstjärna. So wordpoo style!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0