Fix&Trix

Nu sitter jag och fixar mig för kvällen. Ska köra riktigt höga klackar. Jag menar, jag vill ju se ner på alla på mer än ett sätt ;) Det är förmåner som kommer på köpet när man skaffar blogg.

Sitter tyvärr på en av mina många andra datorer, blir ju sponsrad med nya hela tiden... Iallfall så har denna ingen kamera så kan inte lägga upp dagens face-look nu men lovar att låta min privata fotograf ta många bilder ikväll. Om ni undrar varför jag inte tar bilder själv så är det för att jag själv vill ju vara med på bilderna... hallå? Mion blogg = bilder på lilla miiiiiig the blogqueen herself!

Nej skulle bara gör en lite snabb update till er kära läsare, ska ta bussen snart och behöver hitta kläder för kvällen.

Pooooooopooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0