ew

hej
jag är kompis med tha wordmaker och ni kan kalla mig ew. passande nu hade kanske varit att jag beskrev mig själv. det kan jag tyvärr inte då jag är en förvirrad typ. i stället tänkte jag berätta om två roliga saker jag har varit med om. en igår och en idag. jag tog bilder på dom roliga saker också. med min telefon.
den här texten kom upp när jag skulle kommentera wordpoo-bloggen för första gången. jag ser mycket symbolik i händelsen. bloggen gillar mig och tycker uppenbarligen inte att jag är ett poo-hövve. eller så tycker den inte att jag är poo-style-material. man kan välja hur man tolkar. jag tyckte i alla fall det var roligt och jag skrattade.
dsc00053
det här är en bild jag tog på ett badhus i marks kommun. badhuset hette kaskad. jag skrattade då med och tyckte det var roligt.
det här gick ju bra. en får tacke för tiden i spotlighten.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0