dubbelspel?

jag läste en oroväckande kommentar precis. Det var att jag snart kommer vara samma person som på bloggen men jag lovar, detta kommer inte ske! Jag kommer aldrig börja bloggbanta just-for-show på riktigt. Jag kommer alltid smygäta kinapuffar när videobloggen inte är på.

Kvällen har iallfall spenderats med att fixa naglarna. Fila dom, polera dom, lacka dom. Perfektion! Pastellfärgen är soo Poosummer-style!

Måste säga att det här med att skaffa en blogg är ett utmärkt tidsfördriv. Jag har så mycket intressant av min dag att dela med mig av. På riktigt. Fast jag är fortfarande vråålsugen på att dra till Östeuropa igen. Och nu kanske ni tror att jag vill dit bara för att det finns billig sprit där, men som bloggare behöver man inte köpa sånt, man får det gratis. Eller tja, gratis och gratis, jag länkar för shottar. Om jag bjuds på två kan jag tillochmed fixa en välsynlig länk.

Kommentarer
Postat av: ew

jag tycker bloggdesignen är för sorglig. dispositionen är dock godkänd

2010-06-09 @ 23:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0