Dagens planer och varning

Wooohuuuu blogggen!

Efter att ha sovit ganska länge är jag nu uppe och river i längenheten. Lite lätt stressad kanske, vet inte men jo det är jag.

Blir bara en kort inlägg nu eftersom min manager har planerat hela min dag superstressad.
Ska ta mig ut till askim så snart som möjligt, köpa lite grejer till bloggen bland annat. Ni är en investering kära läsare.
Efter det ska jag försöka ta mig bort till ew och göra ett framträdande på deras bröllopsfest, ska bli superroligt faktiskt så jag hoppas verkligen jag hinner med allt idag.
Och slutligen för kvällen så finns det lite olika alternativ om vad som händer. Ja, den som bloggar får väl se :)

VARNING! Ta inte smygbilder på mig idag, för jag ser ut som skit. Jag gillar det, men det gör nog inte ni... Och om ni gör det så tvekar jag inte för att slänga en pöse i huvudet och knycka erat kameravapen. svääär mannen!


Nu tryckte jag på något så det blev mongo. Time to go!

PoooPooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0