BOK!

Cha chaa bitchees.
Har ni haft en bra dag? Saknat mig ohälsosamt mycket?

Kom precis hem från mamz efter att ha fått lite föda (lovar, det var endast kesomacka).
Nu sitter jag här, lyssnar på musik och har precis målat naglarna. Känner mig så rädd, naken, exposed utan nagellack. Usch, hoppas ingen såg mina händer. Även en bloggare kan ha kassa nageldagar..

Imorgon kommer domedagen då jag måste flytta hemåt igen, semestern är över och det blir tillbaka till sämst busstider och egendomliga beteenden, men det är iallfall havsutsikt. Thank God for that liksom!

Nu ska jag fortsätta skriva på mina memoarer om livet som bloggare. Det är lite roligt, flera som kommit fram till mig och sagt att de vill veta hur det är som bloggare.. Jag menar, blogg är inte till för alla, det är en speciellt utvald grupp människor som är passade till att ha blogg. Det är faktiskt en utmaning.... Och jag tänkte att vad passar inte bättre än att jag skriver en bok om hur det är, bakom skärmen liksom :)


Uppdaterar mer sen!  PooooPoooooo

Kommentarer
Postat av: jules

" men det är i alla fall havsutsikt"



hahahah

2010-06-22 @ 16:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0