att hänga med i svängarna

god morgon alla läsare. Sovit gott?

Det har jag iallfall gjort, somnade gott efter min roliga incident på bussfärde  hem igår. Det märks verkligen att den här bloggen bådar gott, jag lever redan som en känd bloggare. Denna morgon har jag väckts av min mobil, den plingar hela tiden så jag funderar på om jag ska skaffa en speciell "bloggmobil" som får ta hand om allt som inte är privat. Har redan ett mycket intressant jobb inbokat nästa vecka på torsdag.

Ja, det är svårt att hänga med i svängarna, får man inte sms med komplimanger så är det jobberbjudanden.

Det här jobbet nästa torsdag är förövrigt ganska intressant.. Jag och två till medlemmar i packet som antagligen kommer gästblogga inom en snar framtid genomförde ett mycket lyckat projektabete s.k. Nomadsvenskar. Och jag kan ju inte säga annat än att det blev en succé, med råge. Så det är ännu ett jobb relaterat till projektet, snart har vi erövrat Sverige.

Nu drabbades jag av mitt första inslag av blogghybris! Jag tänkte en tanke om hur bra jag var, om att jag faktiskt blivit känd för att ha uträttat något mer än att opererat brösten eller gått ut och sagt att jag är SD för att sedan krypa till korset och inse att jag inte hade någon aning om vad jag pratade om. Förvisso kanske detta inte betyder att jag fått blogghybris men jag är oändligt sugen på att berika bloggtoppen med något vettigt.

Kommentarer
Postat av: Känn ingen sorg för mig i göteborg

Du borde skriva ett inlägg om nomadsvenskar med lite pix och eventuellt filmen :)

Borås avklarat, ulricehamn nästan och därefter slutdestination!

2010-06-09 @ 16:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0