allmän uppdatering

cha cha bloggen.

Idag är jag verkligen superseg men ska jobba senare om ett tag så måste börja rycka upp mig.

Kom på att jag inte bloggat om midsommar än. Först var vi ju som sagt på middag vilket var verkligen jättemysigt. Vi satt ett stort gäng, pratade och hade det trevligt. Sedan drog vi in till stan där vi gick på världens VIP-fest. Aldrig sett en så lång röda mattan innan. Helt otrolig var den  verkligen. Det häftigaste var att dom hade gjort festen som om den var helt utomhus med träd och massa sånt.

Vad har ni för planer för veckan?
Själv ska jag kolla upp och bestämma lite resor jag ska göra i sommar. Ska även jobba ganska mycket, men tja, snart hoppas jag verkligen att blogglönen kommer.

Nu ska jag gå ut med hunden och börja göra mig iordning för jobbet vid 4. Shit, jag får skynda mig...

Blog you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0