update!

whaarraaap bloggeeeen!

Ägnat större delen av kvällen åt ett omöjlig projekt, så nu är jag irriterad. Men jag har lagt ner det iallfall för ett tag och har påbörjat genomlyssning av bra musik istället, kändes som en bättre idé så här på kvällskvisten.

Fick även veta idag att det är jobb som gäller för mig del imorgon. Undrar fortfarande när jag ska få den där solbrännan men pengar är ju iallfall gott så alltid något. Och en hyfsad ekonomi kan ju vara behövligt för mig de närmsta veckorna. Tänkte ge mig ut på bloggturné förstår ni.. Jag funderar på om man kanske ska anordna bloggfika också? Hade varit härligt att träffa er läsare!

Ska även börja planera till en sak jag ska göra nästa vecka, kan tyvärr inte berätta vad för det är hemligt, men ni kommer kanske märka av det i framtiden!

Nej, nu funderar jag på om man ska ge helvetesprojektet ett sista försök.

Kommentarer
Postat av: Wördz

Jaaaaaa, bloggfika med mig någon dag. Du är min idol

2010-07-10 @ 13:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0