untag please!

åh. det är numer sorg i hjärtat att gå in på facebook. Dels för alla mina tusen vänförfrågningar, alla vill tydligen vara vän med en bara för att man har blogg?! Och sen för det faktum att alla börjar ladda upp sina Peace&Love bilder och till min besvikelse är jag inte taggad på en enda bild? Liksom, det finns inte en enda bild jag kan untagga mig på... Vaart var jag? Jo just det, jag var hemma och bröt naglarna när jag öppnade en glasslåda med Daim.

Förövrigt så är det varmt idag. Sådär kvavt och jobbigt varmt när det regnar var tionde minut. Men nu är jag hemma igen efter att ha haft födkoma hos Tonia. Det var gott. Och något som var ännu bättre var att kunna titta på dåliga serier på TV och kunna zappa mellan dom. Åh, vad jag saknar det med TV. Jag kan liksom aldrig bara dö i soffan och titta på Sommar med Ernst för att när det tagit slut somna till någon UR-dokumentär om den svenska skolmodellen...

Iallafall, jönköpingsbesök om ett tag så kanske dags att ta tag i dagens ärenden. När blev att laga dammsugaren en uppgift passande för en bloggare? Jag undrar då det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0