Trevlig kväll!

Nej, nu ska jag dra iväg till Wardzen och antagligen avnjuta lite ost, kanske är det mozzaäpplen.

Men jag har fått klagomål återigen på bloggen... Alltså, lite tålamod får ni ha med mig, jag är inte född till det är med att blogga, det är endast en talang jag försöker mig på nu såhär i arbetslösatider...
Men jag ska försöka bättra mig med bilder. Så bara för att jag just nu har ryckt upp mig och fräschat upp mig mer än på länge så bjussar jag på en bild.. Det handlar tydligen om att bjuda på sig själv löste jag på någon blogg...


Jag har en hemlig förtjusning i att fula mig på bilder.. Jag vet att ni önskar att ni hade skonats, men jag är bloggarn och jag gillar phulerier.

Ni får en låt också bara för att jag känner för att vara lite snäll en kväll som denna.
KLICKA KLICKA KLICKA!

Så, nu ska jag göra klart det sista och sen rusa till bussen genom regnet, so poo style.
Hoppas ni får en fin kväll kära läsare!
PooooPoooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0