sömn

Det är ett konstaterat faktum att jag inte bara försummat min rygg till den milda grad att den konstant värker utan nunmer även axeln. Ja, den har lagt av och är numer en sovande klump som är smärt.

Förvisso kan jag inte skylla allt på hårt arbete utan det finns ju lite andra komplikationer som har bidragit. Men till största del är det den enorma trötthet som präglat mitt liv den senaste veckan. Men nu har jag äntligen fått sova ut. Extremt dålig sömn med massa drömmar. Drömde te.x. att jag och Antonia cyklade tandemcykel in till stan för att mötas av en liten grabb som gav mig ostbågar. Om jag verkligen var Kissie nu så skulle jag lätt gjort en bild i paint av hur det såg ut, men nu är det så att jag inte ens har paint på la computera...


Såhär snygga var vi!

Jag ska verkligen försöka ta tag i en sak denna veckan. Jag är livrädd för det och det kommer sluta med att jag inte vågar och hoppar över det. Men vi kan ju låtsas att det kommer ske ett tag iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0