sämst väääder!

Cha chaa bloggen.

Gud, vilket tråkig dag det är idag verkligen. Liksom, helt grått och regnet bara öser ner. Kan man bli mer opepp liksom? Jag som hade planer på att spendera min lediga vecka med att sola hela tiden och faktiskt bli lite tan-tastic... Ser inte något vidare ljust ut för min plan..

Nej, jag undrar när och om jag kommer få någon energi att göra något idag. Borde ju egentligen åka in till stan och fixa med lite och självklart shoppa lite, man har ju en blogg liksom.... Men eftersom jag inte är superpigg på att fixa i ordning håret genom att platta det, tupera det och sätta i löshåret för att sedan upptäcka att allt är förstört och att frisyren är helt förstörd redan innan jag kommit till busshållplatsen, så vet jag inte hur det kommer bli med de  saken..

Min kära mor fyller även år imorgon så måste börja klura på en present till henne.. Dock ska jag inte fira henne imorgon så jag har lite tid på mig iallfall, blir väl tills i helgen, nästa vecka någongång vi firar henne. Köper väl något orange antagligen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0