rån!

Åh, det är en liten fest på mitt rum just nu. Dels för att slaget som utkämpats i min kropp de senaste dagarna snart är över och att jag har gått segern till mötes. Jag väntar bara på den söta smaken från segerns sötma. Och det leder mig osökt till punkt nummer två varför det är en fest. Jag har hittat det mest ultimata knaprret när man är sjuk. Smörgåsrån! Åh, vad jag kalasar på dom små tunna rånen i detta nu. Kommer fortsätta vara supernöjd tills jag inser hur sjuhelvetes mycket smulor det är i min säng.. Men, just nu är det värt som i i bomben! Jag skulle inte ha några problem alls med att fortsätta äta smörgåsrån resten av mitt liv. eller iallafall inte nu.. Imorgon kommer jag väl antagligen ha enorma cravings efter något annat, men just nu, ååh då är det minsann smörgåsrån.

(har ni förövrigt märkt hur jag har inlett en ful plan om att få mer besökare genom att förvränga alla rubriker å det grövsta? Än vet vi inte om det är en vinnande taktik)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0