packningsprobz

god morgon bloggen. allt bra med er? Sovit fint?

Jag är ganska trött, sovit ganska dåligt inatt + att jag gick upp jättetidigt för att jag måste hinna packa för jag drar ju till Lotten och Småland idag! Jag vet att jag verkligen borde börja planera bättre, liksom andra gången på en vecka som jag packar samma dag jag åker. Ingen höjdareidé.

Och nu har jag kommit till den punkten då jag bara går och stirrar på massa grejer. Jag öppnar mig gaderob med jag har ingen aning om vad jag ser för mina ögon och min hjärna kommunicerar inte.. Pooers. Och sen är det lite jobbigt för jag vet inte hur jag ska tänka när det gäller kläderna. Är det liksom chilleri eller festeri som gäller? Det här är nog ett tecken på att jag måste köpa mer kläder.... höhö....

Nej, jag har verkligen ingen tid att blogga nu, måste bli lite mer klar med packningen, hinna duscha, fixa håret och sedan hämta upp Antonia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0