nattlig blogg igen

Yes, det är klart. Kents nya album är bra, det är godkänt liksom. Av en bloggaren till och med.. Det måste vara en bedrift för dom, eller kanske inte.. Men jag räknar mig inte som en riktigt bloggare, iallfall inte än. Vi får se hur det blir när blogglönen kommer...

Jag har precis haft en trevlig kväll med min fina antonia. Vi har haft en one liners-day. Vi är bra på sådant, fruktansvärt bra ibland till och med....

Men imorgon är det jobb som gäller, tydligen ska det bli en till "årets finaste och varmaste dag", jag ser inte fram emot den men det är pengar, ja lite iallafall.... Bättre och mer än inga!
Så nu blir det till att antigen sjunka in i ett fint moln av underbara toner eller somna till dötv.

God natt my dear blogreadeeers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0