Mornin' bitcheees

Ni är så tappra mina små krigare! Det värmer i hjärtat varje gång jag kollar statistiken och ser att ni faktiskt är inne och läsare (ni hoppas alltså att jag ska ha skrivit något roligt som förgyller eran vardag för så bara om fyra sekunder) Fast i och med detta känner jag en liten press, jag känner att jag sviker er för att jag missköter min uppgift gentemot er. Men jag lovar, jag ska försöka bli roligare!

Annars har jag precis ätit en tesked keso till frukost som jag drack en dl ljummet vatten till (har hört att kallt innehåller mer fätt (stämmer det??))
Nu ska jag börja packa, har ju inte packat än dum som jag är, behöver minst två veckor på mig så att jag hinner testa alla möjliga kombinationer samt använda dom och kolla om det känns bra att ha på sig.. Men jaja, jag får skynda på hela processen antar jag, finns inget annat att göra.
Sen måste jag även hinna med att måla om naglarna innan jag åker, vet dock inte vilken kulör så jag tänkte att det får Dr De´Pend bestämma när han kommer hit senare under dagen. Fast vänta! Jag kanske ska ta med honom? Kan ju vara ganska kul att ha en personlig manikyristexpert med sig på resan :)

Förresten, kan äntligen avslöja vart jag ska nu också! Det har ju varit hemligt ett tag.. Först var tanken att jag skulle åka och spela in en realityshow om livet som bloggare, men nu har det varit så mycket med bloggen och många fans som hängt efter mig och typ lagat mat till mig, velat ta bilder tillsammans med mig, velat ha vin... Så jag och min manager kom överens om att det inte blir någon serie nu, utan det blir istället en vila-upp-sig-resa, samt leta nya fans. Men hur som helst, jag ska till Jönköping! Så readers, seee U there! Och efter som det är en viloresa vill jag helst inte bjuda på vin, utan bjud mig istället. Helst på en McMoskiitoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0