Ledig och hotad

efter hot från en viss Mr J om att jag snart inte platsar i packet, mitt kära fina pack, blev jag rädd. kände hur paniken växte inom mig så nu fan ska här bloggas och fikor, shoppingköp och löshår!

Men till mitt försvar tycker jag faktiskt att jag har en nästan skälig anledning till min bloggfrånvaro. Ja, jag av alla människor skyller på jobbet. Det är ganska härligt med lite pengar på fickan... Men nu är det tiden över, borta, förbi. Yes, bloggarn tar semester i iallafall en vecka förhoppningsvis. Inte från bloggen då, men från jobbet. Men jag kommer väl troligsvis vara där och hämta glass varje dag endå.

Shit, kan verkligen inte fatta att det redan är söndag, vad hände med veckan? Den gick visserligen åt till att läsa tre böcker i väntan på kunder och att stressat ta betalt från 50 kunder under tiden då jag grillade en panini till kund51.

I veckan som kommer ska jag äntligen få äntra min härliga balkong och få lite efterlängtad tan! Herre, jag är alldeles för blek för att få kalla mig själv bloggare. Imorgon kommer även en fin vän på besök från den lilla småstad hon har valt tt emigrera till. Åh, vi har så mycket att ta igen! Ska faktiskt laga middag till henne imånn, på menyn står det självklart kesomacka. Jag ska också kämpa för att återfrå förtroendet från er kära läsare och hoppas det kan reparera mitt svek mot er denna vecka.

Nu ska jag ta hand om mina arbetarnaglar, ser helt bedrövliga ut. Så snart är jag åter i bloggskick igen! Lackade naglar, sooo Poo style!

Hörs sen korvusaaar

Kommentarer
Postat av: Mr J

Back On Track!!

2010-07-04 @ 17:35:25
Postat av: Din kära vän

It's gonna be legen, wait for it... DARY!! :D

2010-07-04 @ 21:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0