Kul rubrik

Heeej bloggen. Wardz här. För tillfället är vi i bratville på herrkväll. Jag, Wordmaker & Louise. Sicket jävla mansgäng va. Det är bärs och fotboll på g. Heja Hollaaaand. Snyggast i laget: Bronckhorst. aaah mah gaaaahd!!! Domaren är rätt söt med. Nej. Allvar. Vinner inte Nederländerna idag tvingas jag ge 500 spänn till min far. (Direkt från silikon-kontot).

I övrigt idag: Burnade med den vita audin. Kick. Jag kan officiellt säga det här: Bästa dagen i mitt liv!! Stylea i en sportbil och fotboll. I'm a dude.

Jag lovar att hålla er uppdaterade om matchen, för det är nog ingen mer än vi som tittar på den.

Kysssssss

( Om Torres hade spelat hade jag hejat på Spanien)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0