Jönköping!

chaachaa bloggen. Nu har jag kommit fram till Jönköping och de är verkligen underbart här! Supervarmt och skönt, precis som en bloggare vill ha det. Dock är det lite för hög luftfuktighet för mitt plattade hår, inte okej! Men jaja, jag har hittat lite mer hårspray att köpa här så det löser sig nog. Annars får jag väl bara stanna inne liksom......

Så nu undrar ni säkert vad vi har gjort än så länge. Efter att vi ätit en underbar måltid så gick jag och Emma ut på stadens gator lite, verkligen supermysigt här. Dock väldigt mycket kullersten vilket inte är kanon med klackar, men som det bloggare jag är klarar jag av allt! Vi satte oss hur som helst på en uteervering precis vid ån och drack lite cider och blev bjudna på maaasssa drinkar verkligen! Ja, har man en blogg så :)

Trots att det inte var så längesen jag och Emma såg så var det verkligen jätteskönt att bara sitta och prata massa tjejsnack, vi gick till exempel igenom vilka nagellack vi har och vilken färg vi ska lacka imorgon... Finns tydligen en kanonbra affär med massa löshår här vilket är ett MÅSTE för morgondagens shoppingrunda! Ska även kolla in lite bikinisar imorgon. Liksom, jag har inte köpt en enda i år :O Typ en brott i bloggningens lagbok...

Nu ska vi snart sova, Emma ska jobba imorgon och innan dess ska vi hinna med många affärer!
Pooopooo bloggreadeeers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0