I'm back bitches!

god morgon god morgon bloggen.

Jag har kommit hem från Småland nu och jag vet att jag lovade att jag skulle uppdatera som vanligt, men tja, mja det blev ju inte ritkigt så. Eller så hade jag inte bloggat även om jag var hemma och då blev det ju precis som planerat. jaja, inte ska vi snöa in på det här alldeles överdrivet mycket.

Hursomhelst, småland vad kanon. Längesen jag slappade så mycket och göttade men samtidigt hade en sådan hejdundrande all in-röj kväll. Herre, röja, det kan dom där smålänningarna minsann. Kanske till och med kommer upp lite bilder från resan, det är inte många, men några riktiga guldkorn som jag dock kan bli hängd för att jag lägger upp dom.

Annars är det jobb som gäller senare idag och eftersom det är en poteniell pooday så är det väl bara att försöka rycka upp sig tills dess. Kanske ska man sola och läsa bok? Hm, ja det är något att fundera över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0