herregud!

O-M-G Bloggeeeen!
Jag vet att hag varit ultrasämst de senaste dagarna. Har det kanske till och med gått en vecka nästan? :S Jag har iallafall jobbat som en liten gnu och där av den värdelösa uppdateringen. Kan inte säga förlåt tillräckligt.

Det är lite komiskt att jag som inte ägnat en sekund åt jobbsökande och författande av personliga brev i våras, nu sitter där med den värsta av ryggvärk och trött som en liten ökenråtta efter en vandring genom sahara. Jag som inte tänkte att jag skulle jobba så mycket i sommar? jaja, nästa vecka blir iallfall förhoppningsvis lugn och skön. eller iallfall inget jobb...

Jag sörjer Peace&Love lite nu förtiden också. Ja, inte supermycket, men för varje sms som ramlar in från det drar en skugga av sorg in över mitt ansikte. Ja, inte allt mitt brunpuder kan dölja det. Fast å andra sidan innebär det faktum att jag inte är där att jag kan bära klackskor, löshår och nagellack varje dag. Tack och lov. Hade verkligen inte klarat av att bo på en gräsmatta om jag inte ens hade klackar.....

Hörs senare ikväll om jag inte somnar. PoooPooooo

Kommentarer
Postat av: Mr J

Skärpning nu bloggaren! Hade det varit betygsdax hade du fått g-! Snart får du nog inte vara med i team packet ens!

2010-07-02 @ 21:31:32
Postat av: Wardz

Ditt lilla äckel. Vi andra skrev CN:n och personliga brev så vi fick ryggvärk redan i våras.

2010-07-04 @ 13:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0