hästblogg

som förutspått! Jag har tröttnat på smörgåsrån och nu har mina efter-sjukdom cravings kickat in. Med andra ord: jag är rastlös till tusen, läste precis en hästblogg och håller på att storkna! Jag ligger uppåner i sängen med benen i högt läge samtidigt som jag bränner knäna av mig pga datorn. Jag har bara ett litet behov av att träffa människor....... Och alla andra gööör så himlans mycket. Åker hem från jobb, åker hem från stockholm, åker till fest, flyttpackar. Jag är så ensam i min tristess. Rädda mig då va. Jag kan bjuda på smörgåsrån!

Snart är det nästan så att jag går ut på promenad för mig själv bara för att se något annat än mina fyra väggar. Snart somnar min ena fot också för att den inte får något blod. Lahjf iznnnt prrrrrrfect rajt naao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0