för att festa till det lite

Yes, jag tänkte att jag har ju en del bloggande att ta igen med råge så varför inte fezta till med en liten nattblogg?
Åh, vad skönt det är att äntligen kunna ta det lite lugnt, slappna av och känna att man imorgon faktiskt kan ta sovmorgon, sova ut. Låta ryggens alla kotor sträcka ut sig och hamna på rätt plats igen. Jag välkomnar dig ryggvärk!

Ikväll har jag verkligen bara tagit det lugnt. Slingat Papidopulus hår, blont såklart, enda rätta bloggfärgen ju. Blev förvånandsvärt bra om jag får säga det själv. Nästan lika bra som Dobby! Och sen har jag faktiskt själv börjat fundera på om det kanske är dags för mig att också festa till det med någon ny färg? var ju ett tag sen liksom...

Nej, nu funderar jag på att vika in hovarna för kvällen. Eller ska jag orka kolla på veckans nya avsnitt av Fashion på SVTPlay igen? Trots allt bara sett det typ två gånger denna veckan... Och gäller ju att man som bloggare memoerar allt sånt som har med mode och det att göra... Man vill ju inte verka oallmänbildad på BlogAwards...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0