DRÖM I UPPFYLLELSE!

Åh, jag har ju glöömt berätta en superrolig grej för er!

I lördags gick en gammal barndomsdröm för mig i uppfyllelse.
Klockan var 10 och jag gick iväg trött som en schimpans och tänke att det skulle bli ännu en vanlig dag på jobbet men nej så fel jag hade.
Klockan halv 11 fick jag nämnligen uppdraget att springa ut och öppna bommen, vi skulle få leverans... Jag springer bort till bommarna och öppnar åt ingen mindre än glassbilen! Pratar lite med glassmannen och försöker få upp det bövla bomlåset. När vi näl lyckas då kommer frågan jag aldrig trodde skulle komma. åh, jag ler fortfarande nu när jag tänker på det. "Vill du ha skjuts tillbaka?" Kan ni kära läsare förstå? Wordmaker åkte glassbil! Fatta det skjutsen till jobbet liksom. Mmm, tror inte jag behöver beskriva närmare hur nöjd jag var. Och jag fick till och med en låda med glass gratis!


Nästan en sån här jag åkte fast från konkurrerande företag och en mycket fräschare bil! (om man räknar bort chaufförens frukost)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0