Det skall göras med stil!

chaa chaa bitchees.

Nu har jag vilat ett tag - såå skönt verkligen. helt slut efter att ha jobbat som en gnu. Men nu måste jag ta tag i lite tråkiga, men nädvändiga grejer som att städa rummet te.x. Men självfallet, som den bloggare jag är så städar jag i högklackat! (detta är allvarligt, jag gör det. Men för att lugna mina närstående känner jag att det är viktigt att poängtera att det är inte blogarama som tagit över mitt arma huvud utan jag gör det endast för att gå in ett par skor. Ungefär som Sally, den gamla godingen.)

1. Sally! (tillägnas speciellt ewalicious!)

2. Jag just nu


3. Varje händelse i livet behöver ett bra soundtrack
http://www.youtube.com/watch?v=p864uVCXiAI

Kommentarer
Postat av: Tuff Kille

Nice :) du kan få städa hos mig när du vill ^^

2010-07-04 @ 21:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0