dålig stil

vad är grejen med att folk ska sova hela tiden? Det är ju verkligen ingen som är vaken och i ett socialt tillstånd. Folk sover så fruktansvärt mycket? Spenderade hela natten och tidiga morgonen åt att måla naglarna och försöka hitta en vaken människa att fördriva de sömnlösa timmarna med. Gjorde jag det? Ja det gjorde jag men han var inget vidare social utan tvärt om väldigt långsam. Glädjeruset som hade spridit sig i mig när jag hittade honom och att kulören på naglarna var en match made in heaven, började snabbt avta.

Och nu, efter en tillräcklig vila på några timmar är jag åter redo för att get back in the game, men kan jag det? Nej, för ingen är ju vaken!! Hur mycket sover människor? Hela natten, hela dagen. Visst, så kunde jag också göra innan, iallafall sova på dagen, men inte nu, nu har jag ju sömnproblem och då tycker jag folk kan stötta mig genom att vara vakna med mig.

Men nej, istället fördrev jag tiden med att titta på supersize vs. superskinny. Illamående blev resultatet av alldeles för många avsnitt. Och nu kryper det i hela mig och jag vill inget annat än att motionera den där milen och dagen.

Jaha, uttråkad det är jag. hör väl av mig senare om det inte är någon som vaknar......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0