dag3 i jkpg

Chaa bloggen!

Imorse vaknade jag av att det blixtrade, åskade och öste ner regn utanför fönstret. Blev lite rädd fast sen hörde jag tonerna av Iglesias nya platta och blev såååååå glad!

Igår var vi som sagt ute här i jönköping och vi började kvällen med att dricka en drink eller två på ett ställe som hette "Centrum"?, sedan mötte vi upp Emmas kusin och hans vänner och gick vidare till piren och chillade på ett ställe som hette Saltkråkan typ ett tag. Måste säga att staden överträffade mina förväntningar, bra jobbat jönköping måste ajg säga. Kan inte säga att det var super, men jag och Emma har alltid kul tillsammans och så får man ha lite överseende också då det tydligen inte var en bra kväll enligt de som bor här.

Just nu chillar vi i längenheten och tittar på Paris Hiltons best friend! Önskar så att jag kunde få vara med i det programmet, tror att jag och Paris hade så mycket gemensamt. Åh, nu är det crybabyn Onch som gråter och inte vågar åka bergochdalbana. Alltså, jag tycker det är så dålig stil! Här får han världens chans och han gråter? Det hade jag aldrig gjort, jag hade gjort allt som Paris bad mig att göra...

Vi hörs senare korvusaar

PS. kanske har någon bild på kameran att visa sen får kolla när jag hittar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0