dag 2

Hej bloggen.

Hur är det med er? Hoppas allt är kanon med er och att ni är ute i den härliga solen, fast inte för mycket så att ni inte hinner läsa bloggen såklart..

Idag är det en till härlig dag i jönköping. Vilar lite just nu efter att ha varit en runda på stan och shoppat lite med Emma innan hon skulle till jobbet. Fick tag på en lite grejer faktiskt, nöjd. Kanske borde bli en bättre bloggare som faktiskt verkligen lägger upp bilder på vad jag shoppar, hört att det är omtyckt av läsare. Men å andra sidan så har jag inte vettigt redigeringsprogram på datorn så att jag kan cencurera vart jag köpt grejerna... Jaja, jag får lösa det på något sätt. Tänkte faktiskt att idag kanske är dagen för att införa en ny grej här på bloggen. Och jag vet att ni har väntat! Jag tänkte nämnligen kanske börja publicera dagens outfit!

Hursomhelst, ikväll är det utgång som gäller, får se om Jönköping har något vettigt att erbjuda, lite tveksam är jag men sen är jag också väldigt kräsen, allt duger minsann inte till en bloggerska! Men men, jag har ju Emma vid min sida och vi brukar lösa det ganska bra tillsammans så det blir nog fint ska ni se. Tänkte ta massa bilder under kvällen också så beroende på hur dom ser ut kan jag lägga upp lite bilder åt er senare :)

Nej, nu blir det läsa lite bok och vila innan det blir att fixa sig för kvällen! PooPooooooo

Kommentarer
Postat av: Jackstella

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2011-12-12 @ 09:50:31
URL: http://jackstella.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0