bloggmardröm!

OMG bloggen! God morgon. Jag har tagit mig en riktig sovmorgon idag men fy usch vad jag ångrar det....

Just nu sitter jag iallfall med mitt morgonkaffe och försöker lugna ner mig, är helt förstörd efter min dröm...

Det värsta med den här drömmen är också att det var en riktigt bloggdröm.. Typ, en bloggares värsta mardröm och det känns lite sådär om jag ska få sådana drömmar och påverkas av...

I drömmen iallfall så var jag med Ewalicious och Wardzen här hemma typ, vet inte riktigt vad vi gjorde. Men tydligen så vaknade jag plötsligt upp efter en blackout, vet inte vad jag gjort, men då märker jag att Wardzen har ändrat allt på min mobil och gjort den omöjlig att använda. Och medans de båda skrattar åt att jag blir mer och mer arg så upptäcker jag att dom har tatuerat mig också :O Med massa löv! Då får jag självklart panik, Ew säger att jag ska lugna ner mig för att vi hade minsann färgat hennes hår någongång och hon klagade ingenting. Då säger jag "ja, det är tur att ni inte gjorde det för då hade jag seriöst d ö t t ! Då börjar dom skratta jättemycket åt mig, jag undrar varför och ser i spegeln att dom har blek mitt hår!!!!!!!! Och det är typ ojämt färgat med inslag av orange! :O

Och som om det här inte var det värsta i drömmen så var jag också supersjuk så jag kunde inte prata utan bara typ försöka skrika och hyperventilera på samma gång...

nej usch, varför har jag sådana här bloggare-drömmar, och varför påverkas jag så mycket av dom????? Jag behöver nog låna Ews drömbok fast å andra sidan vet jag inte om jag vågar träffa henne :S

Nu ska jag lugna ner mig genom att lägga mig på balkongen och sola! Hörs sen korvusar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0