avfärd

Cha cha bloggen!

Nu börjar jag bli klar så smått och det är väl tur med tanke på att Antonia snart skall plockas upp. Jag menar, hon har ju till och med brännt en speciell roadtrip-skiva som man inte kan låta bli att bli nyfiken på. Mm, det väntas med spänning på att höra hur mycket Seebach som är med på den.

Hur som helst så är det varmt, väldigt varmt. Varför är det alltid väldigt varmt när jag inte har någon tid till att solbada? Är jag verkligen dömd till att vara blek hela detta året? För det går jag inte med på. Jag tycker inte det är kul! Jag tänker gå ut i strejk då. Nej oj, här sitter jag och har de blekas försvarstal typ när jag egentligen borde se till att alla skor är med och att allt är fixat. Ja, jag får väl sticka ner och kolla det nu.

Men läsare, ni kan vara lugna, jag kommer nog inte uppdatera lika mycket so vanligt, inte för att jag skött mig särskilt bra alls på sistonde, men hursomhelst, datorn är med och i Småland finns det även tillgång till iFån vilken har det ultimata egenskapen att kunna mobilbloggas ifrån. GULD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0