WWTD

alltso. jag har ju fattat beslutet om att jag jag ska tatuera mig nu äntligen. tänkt över det i några år nu liksom så, dags typ. Men fortfarande så kan jag inte heelt exakt bestämma mig... För om jag gör det där jag tänkt på armen då förlorar jag chansen att göra det på något annat ställe på armen, då blir det liksom för mycket... Och sen kan jag ju inte ha massa ord och bokstäver på hela mig, jag är ju ingen bok...

Men sen skulle jag också verkligen behöva fixa en konsultation vad det gäller det hela. Får försöka hinna härja runt lite och undersöka sake imörra...


Kommentarer
Postat av: Joachimane

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2010-12-13 @ 14:34:48
URL: http://joachimane.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0