tidsfördriv


1. Hur gammal är du om fem år?
24, shit, old ladeh!
2. Vem var den sista du träffade? Min favorit Gnorrops
3. Hur lång är du?
167,5 cm. Den där halvcentimetern är viktig!
4. Vilken var den senaste film du sett?
Whats eating Gilbert Grape
5. Vem ringde du senast?
Adda
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Kanon! Till Gnorrops om att hon skulle knata hem till mig i termobrallor och moonboots om ett tag
7. Vad är dagens planer?
Packa
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
SMS
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Gifta
10. När såg du senast din pappa?
Oj. Några månader sedan...
11. Vilken ögonfärg har du?
Blå.
12. När vaknade du idag?
Vaknade två gånger. Första gången vid 06 med Elin som skulle till jobbet och sen andra gången runt 12.
13. Har du någon gång hittat en katt?
Nej, men en hund!
14. Vilken är din favoritplats?
på en fönsterkarm. Eller vid masthuggskyrkan. Eller bergen som gränsar Transsyvalien och Rumänien åt. Eller slottsborgen i Budapest. Alla platser där man kan vidga sina vyer, och se horisonten sluka sig själv.
15. Vilken plats föredrar du minst?
Varma bussar.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Förhoppningsvis långt härfrån där jag är idag.
17. Vad skrämde dig som barn?
Rädsla är först något som kommit ikapp mig på senare år...
18. Vem fick dig att skratta senast?
Antonia
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Nej, arvegods är alltid det bästa!
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Sppppoild! Båda minsann. Fast det stationära befinner sig snart i respirator..
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Beror på. Men definitivt mängder av täcken. Minst två, helst fyra.
22. Hur många kuddar har du i sängen?
Fyra, staplade två och två på varandra.
23. Hur många landskap har du bott i?
Ett!
24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Ja, vem har inte?!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Det beror på. I skor, helst strumpor men annars barfota
26. Är du social?
Tidvis
27. Vilken är din favoritglass?
Den är knivig. Alltså, senast jag köpte glass blev det en låda med glassbåtar(!!) men måste nog vara lionglass och vaniljglass tillsammans. oslagbar kombo!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Köpa grejjer!! Och resa.
29. Tycker du om kinamat?
Javars.
30. Tycker du om kaffe?
Yes!
31. Vad dricker du till frukost?
Te oftast. Har en utdragen kamp med mina halsmandlar sen x antal år tillbaka.
32. Sover du på någon särskild sida?
Vänster men flyttar mig alltid till höger för att kunna somna.
33. Kan du spela poker?
NEJ! verkligen inte. värdelös indeeed.
34. Tycker du om att mysa?
Jo, ibland så med rätt person.
35. Är du en beroendemänniska?
Nej, inte beroende, jag mer fastnar i saker och ting. Blir så inkörd och enkelspårig i hjärnan och själen att jag inte kan gå vidare.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja, kanske till och med två!.
37. Vill du ha barn?
ja
38. Kan du några andra språk än svenska?
I tanken kan jag alla språk! Men annars engelska, skollåtsas spanska&italienska.
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, torskigt nog inte. Hade behövt det dock en gång men då åkte jag sossecontainer runt till tre sjukhus för att hitta någon med rätt kompetens att hjälpa mig.
40. Föredrar du havet eller en pool?
Hav! På Västkusten!
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Onödiga saker. Men dock läggs förhoppningsvis mycket äventyrshjälpmedel, såsom kläder och sprit.
42. Äger du dyra smycken?
Verkligen inte haha, jag gör egna av saker inhandlade på K-Rauta. lolz.
43. Om du var en låt, vilken låt skulle det vara då?
Hmm. Jonsi - Tornado.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Crostini
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Helt klart, alla lägen Antonia gnorrops!
46. Välj ett ärr på din kropp?
Min harry potter ärr på högra handen. Täcker halva handflatan och en halv decimeter ner på handleden. Massa små ministygn och tre avskurna nerver. Jag borde fortsätta min sjukgymnastik egentligen...
47. Vad har du för ringsignal?
The knife - pass this on
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Nej, för jag är fortfarande liten och när jag var mindre var jag typ tio.
49. Flirtar du mycket? Nej, hur gör man det egentligen?
Nej, inte medvetet iallafall. Jag tycker sånt där är jobbigt överhuvudtaget. Jag gillar inte att spela med mig själv alls...
50. Vart togs din profilbild för din blogg? HAHAHA Parken i somras. lolz. Dock var det en fin kväll.
51. Kan du byta olja på bilen?
Nej, valt att inte satsa så helhjärtat på det dära körkortet än..
52. Är du bra på att hålla ordning på dina blommor?
Nej, jag har lämnat mitt avocadoträd till mamys skötsel.
53. Vilken var den senaste bok du läste?
Läser just nu pilgrimsresan, men senaste utlästa var nog dyngkåt och hur helig som helst.
54. Läser du dagstidningen?
Ja, oftast iallafall. Dock saknar jag att kunna läsa tvtiderna.
56. Sitt-dansar du på krogen när du hör en bra låt?
Ja, tills det spritter för mycket i benen och jag skuttar iväg.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3 alla radiolägen.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Packningslista till london
59. När var du i kyrkan senast? EH. Studenten typ.
60. Vilken spårvagn åker du mest? Ettan blir det mycket. Och nian. Oftast har jag inget riktigt mål när jag åker vagn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0