steg ett

låt oss knycka från jossy.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag vågade kasta mig ut i den fria luften. Sjöng ut tonårens alla känslor under WayOutWest. Bilade genom Östeuropa. Tog studenten. Hittade rätt stad för mig.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Mitt enda nyårslöfte som jag alltid haft är att nästa år inte ska bli som det förra, och ja, att kasta sig rakt ut är iallafall ett steg på vägen.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Bekanta iallafall
4. Dog någon som stod dig nära? Inte nära, men människor rycktes bort alltför tidigt ja.
5. Vilka länder besökte du? Polen, Tjeckien, Rumänien, Slovakien, Tyskland, Storbritannien, Ungern.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? äventyr, mod och sömn
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? det är flera och ofta inte infallande på just en dag.
8. Din största framgång 2010? Fallet rakt ut i ovissheten helt klart. Och att jag faktiskt lyckades ta studenten.
9. Största misstaget? Att jag ännu inte lärt mig hur man lever livet ovan för ytan. Men också att man kanske inte alltid behöver det. Och att jag inte tagit tag i saker och ting.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? inte så värst.
11. Bästa köpet?
Biljetter av diverse slag
12. Vad spenderade du mest pengar på? alkohol antagligen.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jadå, det spratt i mina ben av lycka ett flertag gånger. Som på freedoms dansgolv, eller på studentflaket, eller på väg i minibussen till Minis för att gräva potatisland. Och alla de där fina tiderna.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Journey - Don't stop belivin. Americano. Jonsi - Boy Ililikoi. Mew - Eight flew over, one was destroyed. Kings of leon - Knocked up.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare? Tidvis gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Vågat. Levt.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Hamnat i alla destruktiva nedåtgående spiraler. Varit så cynisk.
18. Hur tillbringar du julen? På bästa sättet på länge, med halva familjen hemma i lugn och ro.
19. Var du kär i år? Iallafall till den grad att jag spelade med mig själv och vågade.
20. Favoritprogram på TV? Alltsooo, har ju inte haft något TV i år...
21. Bästa stället du var på/i? London.
22. Största musikaliska upptäckten? Hmmm, Ben Howard och Den svenska björnstammen har varit kungliga iallafall.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En kväll med de bästa.
25. Något du önskade dig men inte fick? Inget matriellt iallafall.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Käkade middag i goda vänners sällskap sedan Dr Bombay spelning! Goldn.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det finns det alltid. Det finns alltid människor man kunde hoppats var annorlunda, speciellt en själv.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? trevande
29. Vad fick dig att må bra? Goda vänners sällskap helt klart. Det är alltid bäst där.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Shize, ingen aning....
31. Vem saknade du? Mitt gamla jag och fina personer som inte längre ingår i mitt liv hur mycket jag än hade velat det.
32. Den/de bästa nya personen/personer du träffade? namn är överflödiga
33.Vilka hårfärger har du haft under årets gång? så himla tråkigt år angående det va! Klippte visserligen av mig allt hår men färgerna har bara varit brunt med lite variation för rött..
34. Tatuering/piercings? Nej, inte gjorda ännu iallafall
35. Snyggaste killen/tjejen? så relativt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0